środa, 25 września 2013

Prolog !

Nazywam się Diana Wasik, mam 17 lat, mieszkam z rodzicami we Wrocławiu. Jestem jedynaczką, chciałam mieć siostrę, ale mama jest pochłonięta pracą i nie ma czasu na 2 dziecko. W środku jestem nieśmiałą i wrażliwą dziewczyną z masą kompleksów, ale na zewnątrz próbuje nie pokazywać tego i udaję że jestem pewną siebie, zadowoloną dziewczyną. Uwielbiam muzykę i śpiew, dzięki temu odrywam się od świata rzeczywistego i zanurzam się we własnej wyobraźni. Jestem bardzo towarzyska i lubię poznawać ludzi. Mam 2 najlepszych przyjaciół, Laurę i Olivera.
Laura mieszka na przeciwko mnie, a Oliver niestety w UK. Poznałam Olivera 2 lata temu na wakacjach, gdy pojechałam z rodzicami do Wielkiej Brytani. Spotkaliśmy się przypadkowo i od tamtego momentu jesteśmy przyjaciółmi. W każde wakacje jeżdżę do UK i się z nim spotykam, ale gdy jestem w Polsce codziennie ze sobą gadamy przez skypa i telefon. A z Laurą znałyśmy się i przyjaźniłyśmy od piaskownicy. Laura zastępuje mi siostrę, którą zawsze chciałam mieć. Jesteśmy nierozłączne, chodzimy wszędzie razem. Urodziłyśmy się w ten sam dzień, miesiąc, rok, o tej samej godzinie i leżałyśmy na tej samej sali. Na dodatek od zawsze mieszkamy koło siebie, czyli można powiedzieć że przyjaźnimy się od urodzenia. Wyprawiamy razem 18- ste urodziny. Postanowiłyśmy, że 1 tydzień po naszych urodzinach, spakujemy się i przeprowadzimy tam gdzie zawsze chciałyśmy mieszkać. W Londynie ! Zawsze szalejemy jak tylko możemy. Żyjemy chwilą, bo nie wiadomo co się może stać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz